Най-добре е да разполагате с цялата информация за случилото се, преди да се свържете с нас.
Ние ще окажем пълна подкрепа по време на процеса, от която се нуждаете, за да ви помогнем да подадете вашето уведомление възможно най-лесно.
Подаване на допълнителни документи
Използвайте функционалността “Подаване на допълнителни документи” само в случай, че след подаване на уведомление сте получили имейл от отдел “Обслужване на клиенти”, в който е посочен номера на претенцията и вида на необходимите допълнителни документи.
Чрез формата за контакти
Денонощно
Денонощно
Винаги близо до теб
Централен офис
гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18
Работно време
Понеделник - Петък 8:30 - 17:30
Централен офис
гр. София 1000,
бул. Тодор Александров 18
Работно време
Понеделник - Петък 8:30 - 17:30